Follow

Karin H / Stockholmsgruppen

 
 
 
 
När jag och Mia tog bilderna på Karin och Klara (för snart ett halvår sedan) tog jag några extra bilder på Karin som jag inte har visat er ännu. Jag har vid flera tillfällen försökt sätta en ton på de här bilderna men inte hittat något jag gillar och därav inte gjort klart dem. 
 
Men igår kände jag mig uttråkad och allmänt tråkig så jag satte som mål för dagen att göra klart bilderna en gång för alla. Så då gjorde jag det, vilket kändes skönt. Den senaste tiden har jag haft återkommande ångest över att jag inte har skapat något på länge så det var skönt att få göra klart något som legat så länge. 
 
Jag känner att jag blir mer och mer otålig med mitt knä och läkningsprocessen. Jag är så jäkla redo att gå ut och springa runt, dansa, jobba och skapa nytt men mitt knä är inte det. Vi har en daglig kamp mot varandra här hemma, jag, min hjärna och mitt knä. 
 
Om någon där ute har tips på bra hjärn-gymnastik får ni gärna dela med er! 
 
Postat av: emma

superfina!!

2017-11-28, 01:51:11 - URL: http://www.rockfotoemma.elle.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: