Follow

Nya printar på väggarna hemma




I ett samarbete med Pixum har jag framkallat lite nya bilder och äntligen fått upp lite fint på väggarna hemma. Bland annat de här två bilderna som nu pryder var sin vägg i mitt vardagsrum. Molnbilden här över är från den bästa natten i mitt liv, som jag spenderade uppe på en iskall topp i Nordnorge tillsammans med en utav mina allra finaste vänner. Den är tagen strax efter midnatt när vi var på väg ner från toppen, med adrenalinet pumpande i blodet och svett, tårar, skratt och eufori. Bara jag tittar på den blir jag fylld av ny energi. 

Den andra bilden, på trädet från Joshua Tree National park, är från första gången jag besökte den platsen. Och den passade så bra med min färgkombination mot den väggen så det fick bli den. 
 
Jag passade även på att framkalla några mindre bilder, mer personliga på mig och Philip tillsammans, från våra resor och från vår vardag. Sånt som jag vill minnas lite extra mycket. Jag har inte hunnit sätta upp dem ännu men de hamnar nog i vårt sovrum - som jag får visa er en annan gång. Hade ni velat se ett inlägg med bilder från hela vår lägehet förresten? 
 
 
Postat av: VICTORIA

SÅ snyggt!

2017-11-06, 19:51:41 - URL: http://www.victoriannielsen.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: