Follow

Ellen D för Stockholmsgruppen



Modell: Ellen D / Stockholmsgruppen 
Hår & Makeup: Mia Wahlström 
 
 
Under sommaren har jag inte bara fotat massor av vackra landskap, jag har också försökt få till lite studiofotograferingar med modeller för att hålla igång mitt studio-tänk och testa lite nya ljussättningar och varianter. 
 
Här är några bilder jag tog på Ellen D åt Stockholmsgruppen för ett par veckor sedan. Jag gillar det här mjuka ljuset och hur det kan bli så snyggt även om bilderna är otroligt "enkla". Det är så mycket svårare än man tror att hitta poser och vinklar när man jobbar utan kläder och utan speciellt ljus, bakgrund eller rekvisita. Man har liksom ingenting förutom ansiktsuttryck och vinklar att jobba med och det är så sjukt bra träning för mig. För något som jag kan tycka är ganska svårt är att instruera modeller. 
 
Postat av: Saga

Riktigt fina bilder, älskar det varma ljuset!

2017-10-02, 20:09:19 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: Amanda FOTO

Jättefina bilder!

2017-10-03, 21:59:48 - URL: http://nouw.com/amandaparkkinen

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: