Follow

Video från ungdomsresan till USA 2017

 
 
Hej allihopa!
Jag hoppas att ni alla har haft en härlig höst-helg fylld av sånt som ni tycker allra mest om. Det har jag. Jag har spenderat mycket tid bakom kameran och fotograferat lite egna projekt i studion med ett stort härligt gäng igår. Sedan har jag spenderat tid hemma och bara myst under filtar och tittat på serier och druckit oboy. 
 
Men jäklar vad kallt det har varit! Nu känner man att hösten är här - och mörkret och kylan. Det har varit ganska härligt att fly kylan och mörkret ett tag förra veckan när jag redigerade ihop mina favoritögonblick från sommarens fotoresa till USA. I mitten på juni, då sommaren fortfarande kändes oändligt lång. På alla de här fantastiska platserna med en så härlig grupp människor. Jag har suttit och skrattat och drömt-mig-iväg-suckat så mycket när jag gick igenom mina typ 300 filmklipp från resan. Det var helt magiskt!
 
Ni kan läsa mer om Fotoresor och våra kommande äventyr här!
Postat av: Matilda

Åh så härlig video! Skulle vara så härligt att åka någon gång!

2017-10-09, 17:48:08 - URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Cilla

I somras började jag filma lite och lägga ihop lite klipp, blir en helt annan känsla med rörlig bild med- levande :)

2017-10-13, 09:50:47 - URL: http://nouw.com/cillasphotography

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: