Follow

De sydligaste delarna av Island


Under veckan på Island hade vi sån himla tur med vädret förutom en dag (av sju!) då det regnade. Men att bli lite blöt och smutsig är ju bara en del av att vara på Island kändes det som. Och efter en stund tänkte man itne ens på det, allt var så vackert ändå så alla sprang runt med sina kameror, klättrade på stenar och lade sig i gräset för att ta sina bästa bilder.


Emma lånade min jacka och tog sig hela vägen ut till den här stenen så att vi kunde få en snygg bild. Det blir lättare att visa upp hur stort och mäktigt landskapet är med lite mänsklig närvaro. 

All struktur!! ♥
 

Tur att de flesta hade vattentäta kameror. 


Vi fotade Helin igen mot den här fantastiska svarta bergsväggen på en strand i regnet. Det blev så fint, jag är så peppad på att visa er mina modellbilder från Island!
 
Men sålänge får ni den här fina bilden på mig som Maria tog på samma ställe: 
Jackan är från från Bikbok, liknande finns här och härSkorna hittar ni här. (Adlinks)
 
Postat av: Matilda

Superfina bilder! Lite off topic men måste bara undra då du bloggar på blogg.se va? Dina bilder blir alltid superskarpa och fina. Mina blir alltid väldigt brusiga även fast jag har samma kamera + objektiv som du :( Så min fråga är hur får du bra kvalité när du lägger upp bilder på blogg.se? Supertacksam för svar!!

Svar: Hej!! Jag har skrivit flera blogginlägg om detta tidigare, detta är ett av dem: http://emmagrannfotografi.se/2017/march/tips-5-steg-till-basta-kvaliteten-pa-dina-bilder-till-blogg-och-instagram.html
Hoppas det hjälper dig! Finns många liknande tipsinlägg under kategorin "Foto och Redigeringstips" :)

KRAM!
Emma Grann Fotografi

2017-09-26, 21:25:47 -
Postat av: Carro

Jag vill tillbaka!! <3

2017-09-27, 00:10:56 - URL: http://nouw.com/anacarolina
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härligt att ni hade så tur med vädret! :D
Så underbart landskap och så fin regnjacka du har! :D

2017-10-01, 15:42:36 - URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: