Follow

En tur i skärgården

 
 
Igår var jag och Philip lediga (för en gångs skull samtidigt) så vi passade på att ta en båt ut till skärgården på eftermiddagen och åt middag ute i ett soligt Vaxholm. Det var kyligt i luften men vi kände verkligen att våren var på väg. 
 
Nu börjar ju vår/sommar perioden vilket betyder att jag och Philip inte hinner ses särskilt mycket då vi båda jobbar mycket och på olika platser i världen. Fantastiskt kul för oss som individer men lite tråkigt för oss som par i en relation. Så då gäller det att ses så mycket som möjligt och göra det bästa av de dagarna vi får tillsammans. 
 
Nu jobbar jag hela helgen och på måndag åker Philip till Frankrike och är sedan borta i fyra veckor där och i Göteborg på jobb, sedan har vi ungefär en dag tillsammans hemma i Stockholm innan jag åker till Berlin i en vecka på jobb och sedan rullar det på så ungefär till september för oss. Förutom två veckor i augusti som vi skall spendera tillsammans!! (woho!) 
 
Därför betyder de här vardagliga små äventyren så mycket för mig, att bara så hänga, äta, promenera, kramas och prata om allt tillsammans ♥
 
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, vad mysigt! Vaxholm är fint och så nära stan med bra kommunikationer :)

2018-04-14, 19:47:14 - URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: