Follow

Klara L för Le Management




Hår, makeup och styling: Mia Wahlström 
 
 
Just nu är jag nere i någon slags kreativ svacka. Det är därför min blogg inte är alls lika aktiv som den brukar vara. Jag mår bra men när det gäller bilder eller kreativ inspiration är jag verkligen helt nollad. Vet inte om det kanske är den här årstiden som gör att all energi går åt att hålla sig vaken, haha.
 
Jag har flera bildserier som jag inte visat er som jag egentligen är väldigt nöjd med men som jag liksom inte riktigt känner något för just nu och då känns det inte så roligt att fixa med dem eller lägga upp dem. 
 
Men i veckan tog jag mig i kragen och gjorde klart den här bildserien som jag och Mia fotade för ett par veckor sedan i studion. Det var egentligen väldigt spontant (vi planerade det en dag innan haha) och det är sånt jag saknar nu, de där impulserna som slog mig hela tiden! Inspirationen. Men det kommer tillbaka! Det gör det alltid. 
 
Postat av: Netti Starby

Så himla grymma bilder! :-D

2018-02-20, 09:32:11 - URL: http://nettistarby.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: