Follow

10 fotografer som inspirerar mig just nu

Under förra året gjorde jag en liten räd på min Instagram och avföljde ganska mycket människor som jag egentligen inte är intresserad av att se, kanske riktigt gamla bekanta som jag egentligen inte känner längre (eller har känt över huvud taget) eller folk jag inspirerats av tidigare som jag inte är så intresserad av längre. 
 
Istället började jag följa inspirerande männsikor, inte bara fotografer som de i det här inlägget utan också människor som delar med sig utav viktiga saker, intressanta saker eller bara är roliga att följa. Med fina tankar, texter och härliga instastorys. 
 
Här är i alla fall några modefotografer som jag tycker om att följa för att de är duktiga bakom kameran och inspirerar mig: 
 
Miriam Marlene
@miriam_marlene
 
 
 
Sandra Thorsson
@sandrathrssn
 
 
 
Cole Sprouse
@colesprouse
 
 
 
Diana Kobayashi Ritch 
@dritch
 
 
 
Katie Slater
 
 
 
Corinna Hopmann 
 
 
 
Jesse Laitinen 
 
 
 
Noémi Ottilia 
 
 
 
Anne-Line Nygaard
 
 
 
Emelie Lundqvist
 
 

Postat av: Saga

Åh TACK för superbra tips, blir också så inspirerad av andras foton!! <3

2018-01-18, 17:56:04 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: Netti Starby

Så himla grymma fotografer! :-D Kramis

2018-01-19, 06:59:51 - URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för tipset! Vilka inspirerande bilder. :-)

2018-01-29, 06:59:43 - URL: http://hannafialotta.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: