Follow

En junikväll i Alabama Hills

 
 
Många utav mina USA-bilder försvann i samband med stölden men jag hade som tur var ett fullt minneskort i plånboken vid tillfället och har kvar bilder från de 4-5 sista dagarna på USA-resan. 
 
Just den här kvällen var så härlig. Det bästa jag vet är när himlen blir sådär rosa med en blå ton längst ner vid horisonten. Det sker oftast strax efter att solen har gått ner och precis mitt emot (på himlen) där solen gick ner. Det är så vackert! Och tillsammans med alla dessa bergen, landskapet och sällskapet så blev det så himla fint! 
 
Postat av: Saga

Otroligt vackra färger!!

2018-07-23, 10:13:52 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: Alicia

Alltså vilka himmelska bilder! Får så ont i magen vid tanke på kamerastöld, jag beklagar verkligen och hoppas det löser sig på bästa möjliga vis. Jag drömmer sååå om att åka till USA och ströva i vilda berg och på slätter. Ska komma ihåg att ge mig ut precis i den tiden du beskriver, för ljuset är magiskt i bilderna <3

2018-07-25, 12:07:46 - URL: http://aliciasivert.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: