Follow

Polaroider hjälper min fotoabstinens

 
 
En likadan polaroidkamera hittar ni → här! 
(Adlink)
 
 
Igår åkte jag och Louise ut till Rosenhill, en plats som legat på min önskelista sedan jag flyttade till Stockholm, men jag har liksom aldtig tagit mig i kragen och faktiskt åkt dit. Och att åka till en sån önske-plats utan kamera trodde jag skulle bli jobbigt, och visst, det var magiskt ljus och det kliade lite i fingrarna men det var också lite härligt att faktiskt bara njuta av allt också. 
 
Fast jag kom ju inte hem helt tomhänt, jag tog med min polaroidkamera och vi tog några bilder med den. Och känslan när man får till en riktigt fin bild med polaroidkameran är så härlig! Det blandat med magiskt ljus, bra sällskap, god mat och skratt = fantastisk kväll! 
 
Postat av: rebecca

Alltså åh ja. Vill verkligen ha en. Lånade min systers och blir helt öm i kroppen när en sitter där med den lilla bilden i handen och vet att det är bara den som finns<3

2018-07-07, 16:52:22 - URL: http://www.begravningen.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: