Follow

Analogt från mars och april

 
 
Jag håller ju fortfarande på med mitt lilla projekt att fotografera vardagen lite mer för mig själv - och analogt. Det blir faktiskt en hel del rullar och det känns jättekul att jag inte glömt av eller gett upp detta. Yay!
 
Som jag nämnt tidigare så tar jag ju dessa bilder endast för mig själv och visar egentligen bara några favoriter här på bloggen och sparar de flesta till mig själv och mitt fotoalbum hemma, så att det aldrig skall kännas tvingat eller att jag "måste få bra bilder". 
 
Så här kommer lite analogt från mars och april som jag nyligen framkallat!

 

Uteserveringspremiär med Sarah någon gång en solig dag i april. 


Påskmys med familjen på västkusten.

Min fina syster en härlig kväll vid havet. 

Cisco och Iris ♥



När jag och Philip åkte båten till Vaxholm en annan solig dag i april. 
 
 
Taget från tunnelbanan på väg hem. 
 
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Kul idé och kul att fota analogt :)
Jättefina bilder och dokumentation :)

2018-06-03, 19:34:57 - URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: emma

åh vad roligt att fota analogt

2018-06-04, 18:45:48 - URL: http://nouw.se/islycka
Postat av: Saga

Befriande att fotografera helt prestigelöst, jättebra idé! Och superfina, personliga bilder :)

2018-06-09, 09:09:25 - URL: http://nouw.com/sagaaginger

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: