Follow

Nytt jobb för Boys By Girls

 
 
 
 
Nu kan jag äntligen visa er detta!!
Igår och idag släpptes mitt nya jobb för Boys By Girls, en serie bilder jag fotograferade i januari (!!) och jag har velat visa er dem sen dess! Många utropstecken nu, men jag är faktiskt väldigt glad och stolt över de här bilderna.
Vi hade så himla roligt när vi fotade dem (förutom att det var sjukt kallt ute, haha). 
 
Boys By Girls har varit lite av en dröm för mig sedan något år tillbaka vilket gör det här ännu bättre. Jag tycker om deras magazin och har liksom sett upp till de olika fotografer och konstnärer som de delar med sig utav på sina sidor, så jag känner mig superglad att få vara en av dem såklart! 
 
Ni kan se fler bilder på BoysByGirls Instagram där ni också kan läsa några texter som hör ihop med bilderna. Det blev så fint!
 
Postat av: Saga

Riktigt snygga färger i dessa bilder! Superbra jobbat Emma <3

2018-06-17, 10:30:57 - URL: http://nouw.com/sagaaginger

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: