Follow

Analogt från januari och februari

 
 
Jag tror jag har nämnt någon gång tidigare att jag har startat ett projekt där jag har börjat fotografera lite mer analogt - fast personliga vardagliga bilder, som bara fångar de små ögonblicken i livet. Ingenting uppstyrt eller så, bara när jag känner för att ta en bild och vill komma ihåg någonting. Egentligen för att jag lätt glömmer av att föreviga de vardagsögonblicken och bara tidigare velat fota allt det som är perfekt och fint för att blogga om det eller lägga upp på Instagram. 
 
Nu bloggar jag ju om det ändå (haha!), men det här är bara en bråkdel av alla bilder jag har tagit, då jag nog vill hålla dem mest för mig själv - då projektet egentligen går ut på att jag skall plåta för mig själv, mina egna minnen och ingen annan. Men jag kunde inte hjälpa att lägga upp några stycken här ändå. 



En fin morgon i mitten på januari. 


När jag fotograferade Mai-Linh i studion tillsammans med Mia (ni kan se de färdiga bilderna här). 


I februari åkte jag till Schweiz och hälsade på Stina som bor där nu. 

Till vänster: Stina äter middag en kväll när vi åkte över till en liten restaurang i Frankrike. 
Till höger: Stina försöker ta bilder i ett fotobås. 

Till vänster: Stina i Luzern. 
Till höger: Jag efter en spa-kväll i Schweiz. 
 
 

Jag hade en 25-årsfest. Min bror var en av alla härliga människor som kom. 


Jag och Philip byggde en sänggavel, det var lite kaos i vardagsrummet. 

Ännu en fantastisk vintermorgon. 
 
Postat av: Margareta

Vad fina bilderna blev. Särskilt landskapsbilderna utstrålar en speciell känsla, som digitala bilder inte gör (inbillar jag mig).

2018-03-14, 08:50:43 -
Postat av: alma

så fina <3

2018-03-14, 09:07:05 - URL: http://almabengtsson.se
Postat av: Malin

Magiska bilder. Det blir en speciell känsla av analogt.

2018-03-14, 09:32:31 - URL: http://nouw.com/inweeee
Postat av: Saga

Så fina foton!! Morgonbilderna är ju alldeles drömmiga <3

2018-03-16, 15:32:08 - URL: http://nouw.com/sagaaginger

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: