Follow

Angelica L

Foton av mig för Fotoresor

Hårstylist: Daniel Phu Huynh 
Makeupartist: Galina Nurmi 
Stylist: Martina Axtelius 
Modell: Angelica L / MIKAs
 
 
Här är några bilder till från en av stationerna på förra helgens modefoto workshop tillsammans med Fotoresor. Jag hann tyvärr inte fotografera alla modeller (vi har alltid 8 stycken), men Agnes och Angelica hann jag fotografera mest, sedan smög jag in på två andra stationer i några sekunder också och fotade precis innan vi skulle rigga ner. Tror jag fick några fina där också så de lär dyka upp här på bloggen i veckan. 
 
Jag blir alltid så avundsjuk på deltagarna på dessa workshops, de tar så fina bilder och det är alltid så roligt att se allas resultat. Alla får så olika bilder även om det är samma modell, styling, ljus och fond. Häftigt ändå. 
 
Hoppas ni har har en fin helg ♥
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: