Follow

Jag har haft en fin fin vecka i Berlin

Foto av Kine Jensen
 
 
Jag har haft en så himla fin vecka i Berlin!
Först några dagar med research tillsammans med Mira och Thilda inför vår fotoresa, sedan själva fotoresan Ödeplatser i Berlin som var MAGISK, och efter det hade jag en ledig dag i Berlin. Vädret har ju varit fantastiskt också. 
 
Livet har varit väldigt bra helt enkelt! 
 
Snart kommer det börja trilla in massor med bilder från Berlin här på bloggen, jag är så taggad på att börja redigera för det känns som att jag fick så himla många fina bilder... 
 
Postat av: Saga Aginger

Åh va kul att du haft det bra!! ser verkligen fram emot att se bilderna <3

2018-05-17, 13:37:34 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: livet i USA

Ska bli så kul att se, älskar Berlin men har inte varit där på många år!

2018-05-23, 15:38:06 - URL: http://ikalundin.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: