Follow

Jonathan

 
 
Foto av mig för Fotoresor 
Smink: Milla Paananen 
 
 
Här är några snabba bilder på duktiga Jonathan som är en utav många modeller jag haft med på någon av alla modefoto workshops under våren med Fotoresor. Älskar det här svart/vita enkla temat..
 
Just nu är jag och Philip på Yasuragi faktiskt (och det här är ett tidsinställt inlägg). De här Yasuragi-dagarna (vi är här hela dagen idag och imorgon) kom verkligen i rätt tid efter att vi båda rest och jobbat otroligt mycket. Så att vi ens hittade två dagar i rad som passade båda våra kalendrar var ett magiskt under tror jag. Nästa gång vi båda är lediga samtidigt i två dagar i rad är nog på vår semester i augusti så vi tar verkligen vara på vår tid tillsammans och planerar att ta in lugnet så mycket som möjligt de här dagarna... 
 


Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: