Follow

Mer analogt

 
 
När jag fotograferade de här bilderna för Fotoresor så passade jag också på att ta några bilder med den analoga kameran. Jag har nu en Nikkormat från 70-talet och ett 50 mm 1,8 till den. Och eftersom att de här bilderna är fotade med en lampa och inte en blixt så gick det ju att få till lite bilder trots att det var en mörk höstdag utanför fönstret. 
 
Det är så roligt att exprimentera med analogt tycker jag, och jag har precis fått hem ett pressutskick med en bok som handlar just om analogt fotografi, så himla kul! Så nu ska jag tända lite ljus och slå på värmelampan på balkongen och bara mysa med min bok. 
 
Hoppas ni får en fin kväll ♥
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: