Follow

Fler bilder från magiska Island

 
 
Tiden går så himla fort just nu, det känns som att jag var på Island igår men i själva verket var det snart två månader sedan. Men bilderna känns ju inte gamla för det, jag tröttnar aldrig på dessa magiska landskap. 
 
Under vår andra dag på Island besökte vi den här fina dalen med vattenfall som kom från höger och vänster. Och efter det åkte vi och åt pizza tillsammans en bit bort innan vi fortsatte vår roadtrip till sagolika Jökulsárlón, som nog är en utav de vackraste platserna jag varit på ändå. 
 
 


Jätteglad! ☺

 
 
Foton av mig för Fotoresor. 
Postat av: Annie - Fotograf i Stockholm

Åh, man kan verkligen inte få nog av Islands vackra landskap! :D

2018-10-23, 21:28:53 - URL: http://www.skargardsfotografier.se/blogg/
Postat av: Angelica Wåhlin

Alltså .. WOW!

2018-10-24, 11:01:11 - URL: http://angelicawahlin.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: