Follow

Highland Cattle

 
 
Jag älskar hur spontana och lite galna jag och Louise kan bli när vi hänger med varandra. Vi kan liksom få för oss att gå upp klockan sex på morgonen och fotografera bland kossor i soluppgången. Vilket var exakt det vi gjorde i torsdags, haha! 
 
Jag måste väl erkänna att det var lite läskigt när en utav kossorna började stånga min kameraväska som låg på gräset, men annars var de så himla snälla. Det hade ju varit lite jobbigt om jag förlorade ännu en kameraväska det här året, hehe. Men det gick bra och vi delade hagen, solen och magin hela morgonen. Och Louise var lika fin som alltid ♥
 
 
 
Postat av: Amanda

Helt magiska bilder, älskar ljuset och känslan i dem!

2018-10-18, 19:51:51 - URL: http://nouw.com/amandaparkkinen

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: