Follow

Några sommarbilder från den analoga kameran

 
Det är lite galet att man redan har glömt av vilken fantastiskt varm sommar det var. Jag och Philip badade vid bryggan där vi bor mellan att jag var utomlands och han var utomlands på jobb. Story of our lives, haha. 
 
 
 
Jag var i Båstad på tennisveckan med Frida och gjorde ett filmjobb. Vi bodde i den här villan med fina solnedgångar ute på balkongen. 
 
 
Jag spenderade mycket tid hemma på västkusten när jag kunde. 
 
 
 
Vet inte hur många gånger jag badade i sjön, och en gång åt vi våfflor efteråt. Mums!
 
 
 
Jag var på Gröna Lund med Alma, Julia och Alice och dansade till Oskar Linnros. Det var så mycket folk! Och jag kände att jag har gått på alldeles för få konserter det senaste. 
 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: