Follow

Samlar energi

 
 
 
I onsdags kväll fotograferade jag ett event i stan och efteråt åkte jag hem till Louise och vi drack te, pratade om livet och jag redigerade bilderna från eventet. Det gav mig verkligen så mycket energi, vilket är en bristvara hos mig just nu. 
 
På morgonen tog vi en magisk promenad ute i skogen och över åkrar, jag fotade Louise (och gulliga kossor) i morgonljuset. Det var magiskt! Lägger upp de bilderna på Louise i veckan också. 
 
Sedan åt vi en stor brunch och åkte in till stan där vi fikade på Rosendals Trädgård och bara gick runt bland alla blommor och samlade energi. Så välbehövlig dag ☺
 
 
 
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga höstbilder! :)

2018-10-06, 13:34:11 - URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysiga höstbilder! Låter härligt med en morgonpromenad och brunch också :D

2018-10-06, 15:50:51 - URL: http://www.anniesfotografier.se/fotoblogg/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: