Follow

Roadtrip till Ramberg

 
 
En av dagarna tog vi bilen till Ramberg, en fin liten by i Lofoten med en lång vit strand. På vägen dit stannade vi och fotade bergen som bredde ut sig. Magi! 
 
Att köra och åka bil genom vackra landskap är en utav mina favoritgrejer ändå. Jag blir så lugn innombords på ett vis som är svårt att beskriva. 

Ramberg stranda är en utav mina favoriter i Lofoten, vi tog en promenad längs vattnet. Jag gick barfota för att få lite sommarkänsla, dock var det 14 grader och sanden var jättekall så Philip fick bära mig en bit tillbaka för att mina fötter frös, haha. 
 
 
Postat av: Patricia

Oj vilken mäktigt bild av "The wall" :) Var själv också där nyligen.

2018-09-06, 11:30:32 - URL: http://www.photosbypattra.blogg.se
Postat av: Rebecka

Åh, den första bilden!!!

2018-09-07, 00:20:42 - URL: http://www.rebeckalarsson.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: