Follow

Lite av en tradition (trodde jag)

 
 
Imorse ringde klockan tidigt och jag tog mig till Kungsträdgården för att hänga med Louise och körsbärsblommorna i morgonljuset. Vi båda pratade om hur mysigt det var när vi gjorde det förra året och att det var något vi ville göra om, så vi passade på den här fina morgonen. 
 
Jag flyttade till Stockholm under hösten 2014 (japp, känns sjukt nu) och varje år efter det har jag vaknat supertidigt och varit i Kungsträdgården en aprilmorgon kl 6:30-ish. Eller det är vad jag trodde fram tills för någon timma sedan när jag försökte hitta bilderna från alla åren jag gjort detta och insåg att det inte alls var förra året jag och Louise var där, utan för två år sedan. Vi båda trodde helhjärtat på att det var förra året, haha! Vi båda hade uppenbarligen för mycket att göra förra våren för att minnas vad vi gjorde. 
 
Så det är en tradition som hoppade över ett år kan man säga då. Ni kan se andra tidiga mornar jag haft i Kungsträdgården här: 
20152016 - 2017 - 2017
 
Postat av: Julie

jättefina foton verkligen! :) vilket är ditt bästa tips vad det gäller fotografering?

2019-10-29, 13:00:35 - URL: http://niohundratretton.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: