Follow

Två boktips!



 
Nu när vi var i Vietnam så tog jag med mig lite böcker som jag hade för avsikt att läsa. Jag läste två av fyra böcker (ändå de första två böckerna jag läser på väldigt länge) och tänkte att jag kunde tipsa om dem, för jag gillade båda väldigt mycket. 
 
Den första jag läste var "Musan" av Jesse Burton, som är två olika historier om kvinnor på 30- och 60-talet som sedan flätas samman på ett väldigt bra sätt. Man visste inte hur den skulle sluta förrän de sista sidorna i boken, och sånt älskar jag. 
 
Den andra boken jag läste var "We Were Liars" av E. Lockhart som tog mig med storm. Jag vet egentligen inte varför, men den var så äkta och skriven på ett fint sätt som gjorde att man förstod varje känsla och hjärtesorg. Jag kunde inte lägga ner den boken och läste ut den på mindre än två dagar. Kan varmt rekommendera! 
 
 
Postat av: Annie - Fotograf i Stockholm

Musan är verkligen jättebra! Har du läst Miniatyrmakaren som Jesse Burton också har skrivit? Den är också jättebra! :)

Svar: Nej det har jag inte, men har tänkt att jag ska göra det nu :)
Emma Grann Fotografi

2019-04-17, 10:07:33 - URL: http://www.skargardsfotografier.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: