Follow

Besök från USA

Jag och Grace utanför Familjen Clark's hus, juni 2011 i Rowlett
 
Jag och Grace utanför Familjen Granns hus, juli 2019 i Fjärås
 
 
Den 20 juli tog jag tåget från Stockholm till Göteborg. Och på Göteborgs Centralstation mötte jag Grace, som var min "Host Mom" när jag gjorde ett utbytesår i Texas 2010-2011. Det känns som igår samtidigt som jag tittar tillbaka på bilderna från den tiden och det känns som 100 år sedan. 
 
Jag har tidigare varit och hälsat på i Texas, 2013 och 2016, men nu var det Grace som kom till Sverige för första gången och hälsade på mig. Jag visade henne staden jag växte upp i och mina favoritställen runt om kring. Det är spännande hur lite man faktiskt turistar i sin egen omgivning annars, och så kul att återupptäcka den på något sätt. 
 
Det blev en hel del analog fotografering under den veckan Grace var här, för jag försökte ta lite semester från jobb-kameran, men jag tog med den på några av våra utflykter, och här kommer några bilder från dagarna. 
 
 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: