Follow

Analogt från hösten och vintern

 
 
Wowowow vad tiden går fort! 
Jag som tänkte bli bra på att blogga igen, haha. Jag satt i julas och läste massa gamla blogginlägg och insåg att jag bloggat i tio år vilket är lite galet ändå. Men också så fint att kunna titta tillbaka som i en dagbok och bara läsa om gamla dagar man knappt minns längre. 
 
För ett par veckor sedan lämnade jag in en rulle film för framkallning och jag visste knappt vad som var på den, men det visade sig vara lite blandade bilder från i höst och vinter. Så jag tänkte dela med mig av några favoriter här. Kameran jag fotar analogt med är en Nikkormat och jag fotar på Kodak Portra 400 film. 
 
 
I september när mamma, pappa och Sara var uppe i Stockholm och hälsade på. 
 
 
Vi tog en promenad i Drottningholm och lunchade i solen. 
 
 
Otroligt vackra Olivia och lilla baby-magen en morgon i oktober. Kan inte förstå att lilla Gabriel var där inne då! 
 
 
Vi hade en babyshower för Olivia ☺
 
 
Jag var i alperna på en glaciär för en plåtning, drömmig plats! 
 
 
En solig dag i slutet på december med pappa, Mathias och Sara på västkusten. 
 
 
Januari startade med ett flytta in på ett nytt kontor!
 
 
Två bilder från Glypoteket i Köpenhamn när jag var där under modeveckan. 
 
 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: