Follow

En nystart på många sätt

 
 
En utav de sista dagarna 2018 spenderade jag ute vid havet med Pappa, Mathias och Sara. Pappa fyllde år och vi tog en lång promenad i vintersolen. En sån enkel grej som får mig att må så mycket bättre. 
 
Inatt åkte jag in i 2019 (bokstavligt talat, jag satt i en taxi under tolvslaget) och jag är faktiskt lättad att 2018 är över nu. Visst har året bjudit på många härliga studer men någonstans på vägen tappade jag också bort mig själv och de senaste månaderna har varit långa och tunga. 
 
Idag är officiellt min första dag som frilansfotograf på heltid och året kunde ju faktiskt inte börja bättre. Det här har varit min dröm och ett mål sen länge och i år ska jag verkligen sätta mig själv först, fokusera på det viktiga i livet, lägga ner mer tid på såna här dagar vid havet och jobba mindre än jag har gjort de senaste åren. 
 
 
Postat av: Denise Taylor

Åh var härligt att ha möjligheten att börja satsa på en dröm 100% :D All lycka till dig!

2019-01-02, 11:48:59 - URL: http://taylorsroom.blo.gg

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: