Follow

Analogt från april -juni ♥

 
 
De senaste månaderna har jag verkligen fokuserat på att att umgås mycket med familj och vänner. Det är ingenting jag planerade för egentligen men det har blivit så. Jag har märkt hur min "skärmtid" har gått ner otroligt mycket och jag har inte längre ett sug att kolla telefonen på ett sätt jag hade innan. Mycket av det som jag kunde scrolla igenom i timmar innan känns plötsligt lite tråkigt. 
 
Men min lilla analoga kamera hänger med ibland och nu har jag nyss framkallat ett par rullar från våren och nu början på juni. Så jag tänkte dela med mig här av några favoriter från dem. Jag framkallar allt hos Team Framkallning i Stockholm. 
 
 
Jag och Louise var uppe tidigt en morgon när Kungsträdgården blommade, och sedan åt vi frukost på Bank Hotel. En härlig morgon ♥
 
 

Jag tog kvällståget till västkusten. Så mycket man uppskattar sommarkvällar i Sverige ändå. Jag fick bokstavlingt ett litet lyckorus i kroppen av att titta ut över de dimmiga fälten i solnedgången.

 
Mormor och Iris ♥ 
 
 
Pappa och Mathias satte potatis. 
 
 
Varvar små utflykter med att sitta hemma i mamma och pappas trädgård. Kollar på fotbolls-VM och myser i solen. 
 
 
Sara gick ut nian och vi firade henne med hemmagjord tårta. 
 
 
Mysigt att ha alla samlade ♥
 
 
Pappa målade huset. 
 
 
Jag har hängt en del med den här godingen. 
 
Sara och vårblommor. 
 
 
Mamma, Pappa och Sara hälsade på i Stockholm och vi åkte till Rosenhill och myste en lördag i början på juni. 
 
 

Och med det får jag tacka för mig och önska er alla en fortsatt härlig sommar! ☺

 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: