Follow

En tur till Ramhultafallet

 
 
I veckan var jag uppe och vände i Stockholm i två dagar för att göra tre fotojobb och sedan kom jag tillbaka till västkusten i torsdags. Jag har spenderat mycket tid här nere nu och känner verkligen att det är som balsam för min lilla själ. 
 
Att bara mysa, gå i skogen, gosa med hundar och katter, kolla serier i soffan hos mamma och pappa, umgås med vänner, bada bubbelpool sent på kvällar och nätter, köra bil längs med landsvägarna jag kan utantill, ja listan är lång. Det var tyvärr flera år sedan jag faktiskt tog den här delen av livet på allvar och det känns så himla skönt att börja hitta tillbaka till den delen av mig själv. 
 
Idag var jag och Sara ute på en utflykt till Ramhultafallet som ligger en liten biltur bort från huset. Det är alltid så mysigt att komma dit ♥
 
 
 
Postat av: Frida

Råkar alltid bli blöt när jag kommer dit

2019-07-08, 09:00:04 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: