Follow

Tiden susar förbi

 
 
De senaste veckorna har jag verkligen levt i nuet.
 
Livet har bara hänt. 
 
Jag har varit på möhippa, hängt en hel del på västkusten, köpt en ny garderob med Philip, slängt den gamla garderoben, jobbat, druckit vin på uteserveringar, hängt vid sjön, jobbat lite till och sedan åkt ner till Göteborg igen. 
 
 
 
Blommorna har hunnit komma och gå på många träd och där har jag stått under dem och fotograferat och njutit. 
 
 
 
Jag var med Louise på Bergianska Trädgården en solig måndag. 
 
 
 
Och sedan åt vi middag på Mälarpaviljongen som var otroligt mysigt. Jag har alltid tänkt att jag ska gå dit någon gång men det här var första gången för mig. Så mysigt ställe ☺
 
 
Tiden bara susar förbi och aldrig någonsin har tiden känts så viktig som nu. Jag har omedvetet tänkt på "verligheten" mer än sociala medier och det glädjer mig ändå. Bloggen är ju rolig att ha och titta tillbaka på som en dagbok, men livet är ju det som händer just nu och det är det som är så värdefullt. 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: