Follow

Tips på en app!

"Scoopshot" heter appen som jag laddade ner gratis för cirka två veckor sedan. Jag laddar upp bilder där lite då och då och olika tidningar och andra kan köpa bilderna (man sätter priser själv). Igår lade jag upp en bild och tyvärr satte jag bara priset på 300 kronor för idag blev den såld! Till Scoopshots trettonde lucka i deras julkalender. Så bra tips på en helt gratis app som verkar ge resultat.
 
Postat av: Agnes Bjurek

Åh, smart! Hur får man pengarna? Får de föra över till kontot?

Svar: De för äver till ett PayPal konto :) Men det är gratis att skaffa så det går lätt! Och därifrån kan du föra över till ditt eget konto!
Emma Grann Fotografi

2013-07-26, 19:01:54 - URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: