Follow

Broken bottle

Kamera: Nikon D3100
Objektiv: AF-S NIKKOR 55-300mm 1:4.5-5.6 G1:4.5-5.6 G
Tagen i Waco, Texas.
Postat av: Petra

Vilka underbara bilder du tar! Har tittat igenom alla, gillar särskilt bilderna från Afrika, den bilden med en örn balanserande på en tjockare gren var otroligt häpnadsväckande!

Skulle kunna tänka mig en kalender med dina olika bilder från Afrika!

Fortsätt på samma väg, du är på väg mot rätt håll! Fortsätt utvecklas för jag vill se dig som nr.1 på alla ställen där en bild kan passa in om något år! oavsett om det är grafisk design eller ej!

Fortsätt kämpa och tjäna på det du gör!
Mvh.Petra!

Svar: Först vill jag bara säga tack så mycket! Att du bara tog dig tiden att skriva detta till mig betyder jättemycket och det gjorde mig verkligen glad :)
Jag skall fortsätta att kämpa och det är tack vare människor som du, som peppar en, som det känns värt och möjligt!

Jag skall själv beställa hem en fotobok med bilder från Afrikaresan så om du verkligen är sugen på en kalender så fixar jag såklart det med! :)

Ha en bra kväll!
Emma
Emma Grann Fotografi

2013-03-27, 17:26:42 - URL: http://flickanutanettnamn.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: