Follow

Stockholm Fashion Week SS17

 
 
Fotat av mig / Studio Emma Svensson
 
 
Jag har spenderat min måndag, tisdag och onsdag på Berns den här veckan och bara plåtat och redigerat hela dagarna med resten av gänget på Studio Emma Svensson. Och jag säger bara: wow, vilket tempo och vilket pirr i luften! 
 
Vi fotograferade för ELLE och BON, så mina (och de andras) bilder ligger alltså nu uppe på Elle.se och Bon.se (bara det är ju drömmigt!). Jag har fått hälsa på massor av coola och häftiga människor hela veckan, både fotografer, modeller, kändisar och bloggare och jag kom hem varje kväll helt pirrig i magen, men så trött i både kroppen och huvudet av alla intryck och små joggingturer mellan visningarna att jag nästan somnade innan jag lagt huvudet på kudden... 
 
Jag brukar ju vanligtvis inte dela med mig utav såna här bilder på bloggen men när jag frågade igår var det flera som ville se så då hoppas jag att ni uppskattar det! Kan ni inte "gilla" det här inlägget (eller kommentera) om ni vill se fler bilder från de jobben jag gör på Studio Emma Svensson? 
 
 
Och jag fick sitta "Front Row" alltså längst fram med alla kända människor på ByMalinas visning i måndags, det var så surrealisiskt att se mitt namn där bland alla chefsredaktörer, designers, artister och och modebloggare...
Postat av: Tovegranfeldt

åhh vad avis jag äär!

2016-08-31, 22:01:25 - URL: http://nouw.com/tovegranfeldt
Postat av: Johanna

Ja! Hemskt gärna mer jobb-bilder, superkul! :)

2016-09-01, 11:49:39 - URL: http://doowop.blogg.se
Postat av: AMELIA

Alltså så coolt!!!! Grattis grymma!

2016-09-02, 18:50:33 -
Postat av: Alma

Snygga bilder!!

2016-09-03, 10:33:21 - URL: http://almabengtsson.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: