Follow

Många timmar i studion just nu

Behind the scenes från studion igår
Nikon D610 + Nikkor 50mm 1,4
 
 
Just nu har jag gått och fått lite feeling och har plötsligt bokat in ganska mycket egna studiofotograferingar utöver de på Studio Emma Svensson. Igår återförenades jag med makeupartisten Mia Wahlström (som bland annat sminkade hela mitt blomster-projekt för två år sedan) och vi skapade lite beautybilder ihop, vilket kändes så kul! Jag och Mia har inte träffats eller jobbat ihop på jättelänge så det var så härligt att få skapa något fint tillsammans igen. Inspirationen och kreativiteten flödade i hela studion och jag älskar det!
 
Jag tycker dock att det är lite svårt med beauty faktiskt, för att det är fokus på bara ansikten så det är utmanande att hitta annorlunda vinklar och poser som blir fina. Men det kändes som att det gick väldigt bra igår så nu är jag peppad på att göra mycket mer sånt här...
 
Stay tuned för de färdiga bilderna inom kort! Iiih!
 
Postat av: Johanna

Åh vad roligt :D

2016-12-15, 08:26:52 - URL: http://nouw.com/jaxel
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men sluta nu, hur har det redan gått två år sedan Blomster?? Om ni vill ha lite extra studiosällskap efter nyår ställer jag gärna upp! ;)

Svar: Haha ja! Så sjukt!! Du är alltid välkommen Amanda :)
Emma Grann Fotografi

2016-12-16, 04:32:22 - URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: ISA

Har en känsla av att resultatet är grymt!! gillar synen av sånna där sminkbord förresten, vill också få proffsmake och fotografering <3

2016-12-16, 20:27:30 - URL: http://isabyl.devote.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: