Follow

Sommartid och ledighet

Nikon D600 + Nikon 28mm 1,8


Idag slog vi om till sommartid och gissa om jag är glad!!
Det känns som att jag uppskattar sommaren mer och mer varje år, och jag är redan så taggad på sena sommarkvällar ute på härliga fält med kameran (jag fick nästan fjärilar i magen nu när jag bara tänkte på det)! 

Just nu har jag faktiskt påsklov och ungefär 10 dagars ledighet i rad. Helt ledig. Sist det hände var nog när jag och familjen åkte till USA och Kanada för snart två år sedan, haha! Så det är kanske välbehövligt. Jag planerar att fotografera, hänga med mina vänner och familj här på västkusten... och kolla på serier i soffan, vilket låter helt fantastiskt! Här är två bilder som jag tog på brorsan för några dagar sedan, det var verkligen vårväder den eftermiddagen! Hoppas på fler såna dagar nu i veckan! 
 
 
 
Postat av: Linn Strömberg

Åh vad skönt att du har ledigt nu! <3 Det behöver alla då och då.
Jättefina bilder!

2016-03-28, 07:32:46 - URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vilka häftiga bilder!

2016-03-28, 11:51:33 - URL: http://jagarensol.blogg.se
Postat av: Lena

Vad skönt det lät med långledigt. Hoppas att du får det riktigt bra då =)
Fina bilder, hoppas verkligen det fina vädret håller i sig nu så att man får gå ut och fotografera lite :D

2016-03-28, 17:54:28 - URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: