Follow

Julia

 
 
Hår & Makeup: Martina Nuanglee Skoog 
 
 
För några veckor sedan hade jag Julia i studion när jag fotograferade inför examensarbetet. Här är några extrabilder (och testbilder) vi tog i väntan på att den andra modellen skulle komma och de blev såpass fina att jag tyckte att de fick hamna här på bloggen också! Vilken tycker ni är finast? 
 
Nu skall jag snart åka hem från skolan och det blir min tidigaste kväll på väldigt länge! Jag hoppas att jag kan hålla ögonen öppna och titta på det senaste Game of Thrones avsnittet för igår orkade jag verkligen inte...
 
Postat av: Alma

superfina bilder på världens bästa Julia <3 Gillar den när hon blundar och den första bäst :)

2016-05-31, 22:00:26 - URL: http://almabengtsson.se/
Postat av: Annelie

wow vad duktig du är!!:)

2016-06-01, 00:40:39 - URL: http://lie7.for.me
Postat av: Anonym

Så fint!!

2016-06-02, 11:59:15 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: