Follow

Djupa grottor i Arizona


Nikon D600 + Nikkor 28mm 1,8
 

Antelope Canyon!
Jag besökte den här häftiga platsen med Fotoresor i höstas också men då var det 12 grader varmt och alla fick köpa tjocktröjor och jackor innan vi åkte dit. Nu var det så varmt att svetten rann och jag önskade ett par gånger att det faktiskt var 12 grader (fast ångrade mig direkt efter varje gång jag tänkte tanken, haha). 
 
Antelope Canyon är lite svårfotat för att det är för mörkt inne i grottorna och för just där solen lyser in. Men verkligen otroligt vackert och surrealistiskt! 
 
 

Hela fantastiska gruppen ♥
Postat av: Johanna

Älskade bilderna i höstas och älskar dem nu! Så vackra berg! :)

2017-07-24, 00:02:13 - URL: http://nouw.com/johannashouse

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: