Follow

Fyra dagar i Berlin med Fotoresor

 Nikon D600 + Nikkor 28mm 1,8 och Nikkor 50 mm 1,4
 
 
Förra lördagen tog jag flyget till Berlin för att starta vår fyra dagars fotograferingsworkshop med Fotoresor. För några veckor sedan var ju jag, Mira och Thilda i Berlin för att göra research inför den här resan och nu var den äntligen här! 
 
Resan hette Ödeplatser i Berlin och det var verkligen det vi levererade. På förmiddagarna hade vi lektioner i bland annat modefoto, bildbehandling, ljus och komposition. På eftermiddagarna var vi ute och fotade på alla dessa fantastiska platser med en superduktig modell Aava och på kvällarna hade vi superhärliga middagar och hängde tills ingen orkade vara vaken längre. 
 
Det jag älskar med Fotoresors alla äventyr är såklart att fota och alla fantastiska platser men jag tycker att hälften av upplevelsen är alla människor som man får träffa och lära känna under en väldigt intensiv period. Ingen resa är den andra lik och det är alltid människor av alla möjliga yrken, åldrar, erfarenheter och bakgrunder som är med på resorna. Det är så inspirerande! 
 
Stay tuned för alla bilder och en video från resan! Mina minneskort har varit smockfulla!!
 
Postat av: Sara Nguyen

Intressanta platser ni har fotat på! Det skulle vara kul att åka på en av era fotoresor nån gång :)

2017-06-10, 19:38:03 - URL: http://saranguyen.fi/blog
Postat av: Cilla

Sjukt häftigt! och inspirerande :)

2017-06-11, 07:17:49 - URL: http://nouw.se/cillaphoto
Postat av: Lena

Men åh det ser ut att ha varit en fantastisk upplevelse. Lite avis måste jag säga :P Sjukt vackra bilder

2017-06-11, 20:04:31 - URL: http://nouw.com/moonshinelullaby
Postat av: Malin Halvarsson

Någon gång i mitt liv ska jag åka på en fotoresa med fotoresor. Ser så inspirerande ut. Tror jag börjar med någon liten innan jag testat på att åka på en större resa. :D

2017-06-12, 13:36:29 - URL: http://malinhalvarssons.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: