Follow

Nytt modejobb i Liike Magazine

 
 
Edtorial på Liike Magazine: JOYCE for Liike Magazine
Hår och makeup: Josephine Golan 
 
 
En bitande kall decemberdag fotograferade jag de här bilderna tillsammans med de fina och duktiga personerna listade här ovanför. Det var så otroligt kul att fotografera utomhus, till skillnad från studion, och jag har verkligen fått upp ögonen för det igen. Det känns som att jag har fastnat lite i vad jag kan göra i studion just nu (även om jag fortfarande fotar en del grejer där), så jag är nu på en aktiv jakt på fina locations att fotografera på. Kom gärna med bra förslag! Det här är fotograferat på ett utav mina favoritställen i Stockholm, Bergianska Trädgården. 
 
Hela mitt fotointresse började ju egentligen med att fotografera människor utomhus i olika miljöer och poser, så det är så nostalgiskt på något sätt att fotografera på det här sättet nu så många år senare. 
 
Plus att jag har velat fotografera något för Liike ett bra tag nu så det gjorde ju alt lite extra kul! 
 
 
Postat av: Ronette

Snyggt! Gillar särskilt den tredje bilden. Superfint ljus i den.

2018-01-16, 16:24:59 - URL: http://thispastweek.blogg.se
Postat av: Saga

Galet fina bilder Emma!

2018-01-16, 18:15:40 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: emma svensson

ditt bästa jobb hitills!

2018-01-16, 19:57:29 - URL: http://rockfotoemma.elle.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: