Follow

I en helikopter över Sedona

 
 
En solig novembermorgon körde vi från Flagstaff till Sedona i Arizona, som är en av de finaste vägarna jag åkt på! Jag satt och hoppade lite i mitt säte hela vägen, haha. 
 
Vi stannade i Sedona runt lunch och plötsligt fick Philip för sig att vi skulle spontanåka till ett helikopterställe och kolla om de hade en tid för oss - och det hade dem! Så en halvtimma senare satt vi i en helikopter över det otroliga landskapet och bara njöt. Det var första gången i en helikopter för mig, och det var så kul! Jag var överväldigad av känslor där uppe i luften. 
 
 
Postat av: johanna

Wow vad häftigt!

2019-12-29, 11:35:37 - URL: http://nouw.com/lindholm
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Häftigt med helikoptertur där :D
Jag har flugit i Stockholms skärgård, det är kul med helikopter :D

2019-12-30, 12:37:59 - URL: http://biglittleadventures.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: