Follow

Nytt jobb för HUF magazine




Ni som följer mig på Instagram har säkert redan sett de här bilderna dyka upp redan för någon vecka sedan, men jag tänkte att de ändå är värda att få hamna här på bloggen. Tyckte de blev så fina, och dem får en att längta lite extra till varmare dagar igen. Bilderna togs en superhärlig september-dag tillsammans med Martina som gjorde styling, Aleksander som gjorde smink och de där vackra blomster-verken på kroppen, Dani modellade och Julia assisterade. 

Den senaste veckan har bestått av plåtning och retusch nästan varje dag och det känns faktiskt väldigt kul att vara igång! Men att vara frilans innebär ju så mycket mer än bara att plåta och vara glad, det innebär budgetar, mejlande, att pitcha sig själv och så vidare, vilket är den svåra biten. Men förhoppningsvis kommer jag in i det snabbt. Imorgon ska jag också inviga min nya kontorsplats som jag skaffat mig på Södermalm, känns så vuxet, haha!
 
Här är bilderna i den fysiska tidningen också, det är alltid lite surrealistiskt att se sina bilder i print, de blir på något sätt mer äkta då. 
 
 
 
Postat av: Denise Taylor

Coola bilder :D

Svar: Tusen tack :)
Emma Grann Fotografi

2019-01-11, 10:05:56 - URL: http://taylorsroom.blo.gg

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: